Chatbot

Naviva heeft een eigen chatbot! Naviva heeft een chatbot in het leven geroepen voor alle vragen die betrekking hebben op werken en leren bij Naviva. Zo kunnen we je snel en gericht antwoord geven op je vraag. Geeft het geen voldoening op je vraag of kom je liever persoonlijk met ons in contact? Dat kan natuurlijk ook!

Gericht op werken en leren bij Naviva

We ontvangen veel vragen over werken en leren bij Naviva. Veel vragen gaan over bijvoorbeeld opleidingen en arbeidsvoorwaarden. Om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan, hebben we een Naviva chatbot gelanceerd. Door middel van de chatbot kunnen geïnteresseerden hun vragen online stellen en snel antwoord krijgen op hun vraag. Waar mogelijk kan de chatbot de vragen meteen beantwoorden of doorverwijzen naar een webpagina voor meer informatie. Is de vraag heel specifiek en niet te beantwoorden door de chatbot? Dan wordt er de vragensteller gebeld of gemaild door onze recruiter.

De chatbot kan in eerste instantie wat onpersoonlijk aanvoelen, maar de ervaring blijkt dat het een goede, snelle en laagdrempelige manier is om snel antwoord op vragen te krijgen. Wie liever persoonlijk contact heeft met een fysiek persoon of geen bevredigend antwoord krijgt, kan alsnog contact opnemen met onze recruiter via werken@naviva.nl.