Naviva lanceert nieuwe huisstijl

Datum : 1 september 2021

Tromgeroffel. Naviva presenteert per 1 september met trots haar nieuwe huisstijl. Hoewel ons oude jasje nog best aardig zat, voelden we dat het na 15 jaar tijd werd voor een frisse look.

Een nieuw logo
Het nieuwe logo bestaat uit twee in elkaar passende hartjes. Ze symboliseren ouder(s) en kind en de daarbij horende liefde. Maar ook de liefde van onze kraamverzorgende voor hun vak. Zorgen met liefde en passie, is wat zij dagelijks doen. Het oude logo, bestaande uit een bijtje, is hiermee komen vervallen.

Nieuwe kleuren en lettertypes
Het harde paars en oranje hebben plaatsgemaakt voor paars, gecombineerd met een subtiele zandkleur. En de verschillende lettertypes door elkaar zijn vervangen door een gelijk lettertype. Dit oogt rustiger en eigentijdser. En past beter bij Naviva.

Tijd om te wennen
De nieuwe huisstijl van Naviva zal uiteraard even wennen zijn. Al 15 jaar hielden we vast aan het paars en oranje, van origine de kleuren van Carinova, waar we vanaf stammen. Maar tegelijkertijd is het ook erg verfrissend om nu geheel onze eigen identiteit te hebben. Bovendien is er tijd genoeg om te wennen. De nieuwe huisstijl wordt gefaseerd geïntroduceerd. De website en social media gaan als eerst over in nieuwe stijl. Maar om verspilling te voorkomen, vervangen we pas uniformen, magazines en andere uitingen als de oude aan vervanging toe zijn. Daarom zal het nog even duren voor onze nieuwe huisstijl overal te zien is en zullen jullie voorlopig nog even de oude en nieuwe huisstijl door elkaar zien.

We zijn benieuwd wat jullie van onze nieuwe look vinden!